HER GÜN BELİRLİ MİKTARDA KAFEİN TÜKETMENİN FAYDALARINI BİLİM İNSANLARI AÇIKLADI

UNC Health’e göre Amerikalılar düzenli olarak kafein tüketiyor.

Harvard’da bir doktora öğrencisi Yu Zhang, bir açıklamada kafeinin özellikle Demans geliştirmede yüksek ve düşük genetik riske sahip kişiler için faydalı olabileceğini belirtti.

Kafein aynı zamanda ruh sağlığına da iyi geliyor.

Üniversite öğrencileri bu konuda bir araştırma yaptı, düşük dozda kafein tüketmenin odaklanmaya iyi geldiğini, tepki süresini iyileştirdiğini belirttiler.

Kafeinin kilo vermeye, dayanıklılığı arttırmaya, iştah bastırmaya da faydası olduğunu açıkladılar.

Kaynak: https://gazeteoksijen.com

  • Related Posts

    Selülit ve Lipödem Arasındaki Farklar Mercek Altında: Hangi Belirtiler Öne Çıkıyor?

    Bacaklarda görülen portakal kabuğu görünümü çoğu zaman selülit olarak değerlendirilse de bazı durumlarda bunun nedeni lipödem olabilir. Benzer belirtiler gösterebilen bu iki durum, nedenleri ve etkileri bakımından birbirinden ayrılıyor. Selülit,…

    Uzun Yaşam İçin Dikkat Çeken Öneri: Haftada 90 Dakikalık Ağırlık Antrenmanı

    İngiltere’de 140 binden fazla kişinin 30 yıl boyunca izlenmesiyle gerçekleştirilen devasa bir sağlık araştırması, erken ölüm riskini çarpıcı oranda düşüren yöntemi ortaya koydu. Bilim insanları, haftada sadece 90 dakikalık direnç…